مفتی شیخ راویل عین‌الدین در صدر فهرست تأثیرگذارترین مسلمانان روسیه

مقام اول در رده بندی تأثیرگذارترین مسلمانان روسیه را مفتی شیخ راویل عین‌الدین به خود اختصاص داد. این رتبه‌بندی چهاردهم ژوئن توسط نشریه الکترونیکی مستقل بیزنس آنلاین Business Online منتشر شد.

بر اساس نتایجی که یک نشریه مستقل منتشر کرد، مفتی راویل عین‌الدین در صدر فهرست تأثیرگذارترین مسلمانان روسیه قرار گرفت.مقام اول در رده بندی تأثیرگذارترین مسلمانان روسیه را مفتی شیخ راویل عین‌الدین به خود اختصاص داد. این رتبه‌بندی چهاردهم ژوئن توسط نشریه الکترونیکی مستقل بیزنس آنلاین Business Online منتشر شد.

این نشریه به وزن و نفوذ بین‌المللی رهبر معنوی مسلمانان روسیه اشاره می‌کند. همچنین حضور فعال راویل حضرت در فعالیت‌های بین‌المللی را از جمله دلایل این انتخاب دانسته است. نشریه مستقل دیدار با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین گفتگو با هیئتی از شورای دولتی عمان به ریاست شیخ عبدالمالک الخلیلی و حضور و سخنرانی مفتی در نشست عمومی کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در تهران جایی که وی در کنار دست راست ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ]شهید[ ایران را از جمله دلایل این حضور فعال برمی‌شمارد.

کمک به توسعه و پیشرفت امت اسلامی و حضور مسلمانان نه تنها در میان روحانیون، بلکه مقامات دولتی، نمایندگان علم، فرهنگ، هنر و تجارت از جمله اقدامات موفق مفتی نام برده می‌شود.

منبع:https://www.business-gazeta.ru/article/636876

14 ژوئن 2024

کد خبر 19999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =